Trolle

Dzieciaki przyniosły "Trolle" z przedszkola. Poszukałam trochę i znalazłam coś do zabawy. W oryginalnej wersji wystarczyło wydrukować, złożyć i bawić się gotowymi trollami. Ale uznałam, że to za mało, tym bardziej, że przedszkolaki jeszcze nie potrafią zbyt precyzyjnie wycinać, więc niewiele radości przeżyliby w trakcie tworzenia. Wymyśliłam więc kolorowanie, trochę pokombinowałam i są. Poszliśmy nawet krok dalej, tworząc dodatkowe trolle. Zabawa super, mimo że pomagałam przy wycinaniu, a teraz dzieciaki tworzą własne przedstawienia teatralne.



Wybaczcie, że nie publikuję szablonów,  jednak wolę uszanować prawa autorskie, a pomysł w końcu nie jest zupełnie mój.
Pozdrawiam wszystkich i życzę udanej zabawy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wycinanki-ubieranki

Rycerz z rolki po papierze toaletowym

Co mają wspólnego kawka i sroka?