Wycinanki-ubieranki

Kolejna przerwa postowa to wynik wzmożonej działalności domowej i nie tylko domowej. Nawet ograniczyliśmy nasze kreatywne zabawy, ale tylko trochę, ze względu na ćwiczenia korekcyjne dla dzieci z płaskostopiem. Jak się okazuje jest to dość powszechny problem, nie zawsze dostrzegany zarówno przez rodziców i niestety nie zawsze przez pediatrów. Może uda mi się namówić dzieciaki do pozowania to pokażemy też parę prostych ćwiczeń, gdzie w czasie zabawy można wspomóc mięśnie dziecka i niekoniecznie musi być to dziecko z wadami postawy. A co się dziecko pobawi i porusza to jego ;).

Zakończenie serii ćwiczeń w poradni, bo w domu ćwiczymy nadal, uczciliśmy nową zabawą w przebieranki. Znalazłam kiedyś to:
 i nie jest to jedyna laleczka do ubierania na tej stronie.
Dzieciaki pomalowały sukienki, niestety to ja musiałam powycinać, bo trudno oczekiwać precyzji od trzy- i pięciolatka. A efekt wygląda tak:

Okazało się, że przebieranki sprawiły im wielką frajdę, więc warto było. Starsze dzieci mogą się pokusić o własny projekt strojów, a młodsze uczą się kompozycji kolorystycznej strojów. A przy tym świetnie się bawią.

Pozdrawiamy wszystkich gorąco.

Komentarze

  1. Znalazłem stronę na której jest mnóstwo darmowych ubieranek

    http://kolorowanka.ovh/nauka/ubieranki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, chętnie wykorzystamy w naszych zabawach. Pozdrawiamy

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rycerz z rolki po papierze toaletowym

Co mają wspólnego kawka i sroka?