Obrazki z ramką

Temat dawno zaplanowany, tylko jakoś czasu brakowało (tzn. za dużo pomysłów, za krótka doba).




Potrzebne

  • sztywny kartonik, ja użyłam w ramach recyclingu kartoników po rajstopach
  • rurki z gazet (hasło dla wujka Google: papierowa wiklina, a u mnie można zobaczyć to tu)- ilość zależy od ich długości i rodzaju ramki, to sumie też recycling
  • wypełnienie obrazka - u mnie wysuszone płatki róży, ale może to być też np. zdjęcie, obrazek własnoręcznie namalowany...
  • klej, wystarczy zwykły, szkolny
  • do ozdoby: farby plakatowe, kleje brokatowe...
Planujemy układ ramki. Malujemy na odpowiednie kolory rurki. U nas niespodziewanie pokończyły się radośniejsze kolory, ale efekt i tak jest ciekawy, a trzeba pamiętać, że to dzieło 4- i 6- latka, co więcej wykonywane jednocześnie, a mama tylko jedna i w dodatku zajęta głównie trzecim maluszkiem. Rurki muszą niestety wyschnąć, co przy ostatnich upałach nie było problemem. Przycinamy do żądanej długości i pomysłu na ramkę. Przyklejamy do tekturowej podkładki. U mnie była ona ładna, jeśli trzeba to należy ją też wcześniej pomalować, a klejenie oczywiście po wyschnięciu. Jeśli wypełniamy całą podkładkę np zdjęciem, to ramkę doklejamy na samym końcu.
U nas na gotową formę podkładka + ramka nakleiliśmy wysuszone płatki róż, ozdobilismy klejami brokatowymi... i zostało tylko czekać na wyschnięcie. I gotowe.

Super pomysł na prezent lub laurkę dla kogoś bliskiego,szczególnie, że wykonany z pomoca małych rączek.

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wycinanki-ubieranki

Rycerz z rolki po papierze toaletowym

Co mają wspólnego kawka i sroka?