Rycerze

Rycerz - wzór cnót, to idealny kandydat do naśladowania dla dzieci. To tak patetycznie, ale czy dzisiaj nadal aktualne? Mój synek kocha rycerzy, nie dla ich etosu, ale dla zbroi, mieczy, nie broni jako takiej, ale czegoś innego, czego dzisiaj nie ma, a co pojawia się w bajkach i baśniach. A to wszystko od czasu wystawy obejrzanej już dawno temu. Dopiero potem przyszedł czas na pojęcia honor, kodeks rycerski. Zaczynaliśmy od malowanek, a teraz przyszedł czas na inne ciekawe prace, a skoro dzieciaki kochają wycinać.... no to sami rozumiecie.

Zaczęliśmy od wzorca znalezionego na stronie. Trochę inną, może mniej elegancką, ale na pewno interesującą wersję możecie znaleźć tutaj. A to nasza wersja


Brakowało mi jednak wzorca rycerza w lśniącej zbroi. Ostatecznie coś tam umiem narysować, poskrobałam i wyszedł mi taki przystojniak
A tak ustroiły go moje dzieciaki

Teraz przymierzamy się do rycerzy w 3D. Zapraszamy

Edit: Udało mi się znaleźć jeszcze link1 i link2 do strony po angielsku, może się komuś przyda.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wycinanki-ubieranki

Rycerz z rolki po papierze toaletowym

Co mają wspólnego kawka i sroka?