Robot - to jest figura

Na rycerskiej fali wyklejankowej powstał robot. Proste figury geometryczne i 1001 możliwości. A że dzieci są intensywnie kreatywne, to ograniczyłam im lekko możliwości, albo utrudniłam zadanie? Bo jednak łatwiej tworzyć nie mając żadnych ograniczeń. Oczywiście wcale nie musiał to być robot, ale ta geometria, tak jakoś do robota pasuje.


A to już dzieła dzieci

Mniejszym dzieciakom można pomóc w wycinaniu. Nawet moja prawie trzylatka wycięła wszystkie proste elementy, ja powycinałam koła. Ale malować musieli sami ;-). Oczywiście można wykorzystać tutaj kolorowe papiery, ale chciałam, żeby mieli zajęcie na trochę dłużej. I było, a dumę z własnych dzieł  widać po zagnieceniach. Zanim mamusia zdjęcia zdążyła zrobić, to karteczkom się oberwało w trakcie chwalenia się swoimi robotami. A wydawałoby się, że mama jest szybsza...

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wycinanki-ubieranki

Rycerz z rolki po papierze toaletowym

Co mają wspólnego kawka i sroka?