Wiosenna łąka - wyklejana kolorowa rzeczywistość

Moje dzieciaki kochają ciastolinę. Niekoniecznie tworzą mocno skomplikowane figury, bo może to jeszcze przed nimi, ale wyciskanie "medali", krojenie i lepienie bałwanków są idealną zabawą. Niestety, ciastolina, jak to ciastolina traci po pewnym czasie elastyczność i nawet próby reanimacji nie skutkują. Postanowiłam nie czekać tym razem do ostatniej chwili, tzn do momentu rozstania z ciastoliną i wykorzystać ją bardziej kreatywnie.
My zrobiliśmy wiosenną łąkę. Poza ciastoliną użyliśmy kolorowe kordonki ( mogą być dowolne grubsze nici, wstążki, bibuła, wycinanka...), cekinki,  bo łatwiej było wyszukać niż guziki (ach te chomikowe zapasy), bibułę i reklamy. Chciałam, żeby dzieciaki w wyklejankach nie ograniczały się do kolorowych papierów wycinankowych. Oczywiście trochę pomagałam córci przy wycinaniu kwiatów, ale zrekompensowała sobie to szatkując resztki reklamy.
Na koniec najlepsze, to co mnie w dzieciach zawsze i nieodmiennie zaskakuje, ich kreatywność. Ten sam temat, działanie praktycznie krok po kroku wspólne, a obrazki choć podobne, to jednak inne.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wycinanki-ubieranki

Rycerz z rolki po papierze toaletowym

Co mają wspólnego kawka i sroka?